1 Nisan 2019 Pazartesi

Eyüp Adak Kurban

1980'lerden bu yana, Japon otomobil üreticileri, ülkenin büyükçekmece adak kurban gümrüksüz Avrupa'ya erişimini kullanmak için İngiltere'deki fabrikalara yatırım yaptılar. 2016 oylamadan önce Nissan, Avrupa Birliği'nden ayrılmanın şirketi İngiltere'nin kuzeyinde Sunderland'daki tesisi için planlarını yeniden değerlendirmeye zorlayabileceği konusunda uyardı.

Oylamadan aylar sonra, Başbakan Theresa May nissan'a nissan'ın güvenini kazanan gizemli bir vaat kokteyli sundu. Ancak Şubat ayında şirket, Sunderland'da yeni bir spor aracı inşa etmeyeceğini söyledi . Aynı zamanda, Honda, Swindon kasabasında Güneybatı İngiltere'de bir fabrikayı kapattığını ve 3.500 işi ortadan kaldırdığını söyledi.

Editörlerin Seçtikleri

İnsanlar çocuklarına yardım etmek için üniversite yetkililerine rüşvet vermezler. Kendilerine yardım etmek için yapıyorlar.

'Köpek intihar Köprüsü': neden bu kadar çok Evcil Hayvan İskoç boğazına Sıçramaya devam ediyor?

Çocuğunuz yatmadan bir aldatmaca olduğunu fark ettiğinde
Honda'nın kararı kısmen Japonya'nın geçen yıl Avrupa Birliği ile vurduğu bir ticaret anlaşması ile motive edildi . Anlaşma, İngiltere'deki bir fabrikaya olan ihtiyacı ortadan kaldırır, çünkü Honda şimdi Japonya'da yapılan arabaları doğrudan Avrupa'ya teslim etmeden Avrupa'ya gönderebilir.

Londra'daki yeni Covent Garden Pazarı. İngiltere avcılar adak kurban Avrupa pazarından ayrılırsa, sadece Avrupa'ya ücretsiz erişim değil, aynı zamanda bloğun diğer ülkelerle olan ticaret anlaşmalarının faydalarını da kaybedecektir.
New York Times için kredi Andrew Urwin

Londra'daki yeni Covent Garden Pazarı. İngiltere Avrupa pazarından ayrılırsa, sadece Avrupa'ya ücretsiz erişim değil, aynı zamanda bloğun diğer ülkelerle olan ticaret anlaşmalarının faydalarını da kaybedecektir.New York Times için kredi Andrew Urwin
İngiltere Avrupa pazarından ayrılırsa, bloğun ticaret anlaşmalarının faydalarını kaybedecektir. Kısacası, tıpkı Japonya ve Avrupa birbirleriyle ticareti serbestleştirirken, İngiltere her ikisiyle de ticareti engellemeye devam ediyor.

Bir sanayi ticaret grubu olan motor üreticileri ve tüccarlar Topluluğu'nun CEO'su Mike Hawes,” büyük endişe yatırımdır " dedi. "Yatırımcılar sadece görmeyi bekliyor, İngiltere Otomotiv endüstrisine devam etmeye değer mi?”

Ekonomistler, İngiliz ekonomisinin Brexit oylaması eyüp adak kurban olmadan yüzde 1 ila 2.5 daha küçük olduğunu tahmin ediyor. Hasarın büyük kısmı, referandumdan bu yana dolar karşısında değerinin yüzde 10'undan fazlasını döken İngiliz Sterlini düşüşüyle geldi.