6 Mart 2019 Çarşamba

Altınşehir Adak Kurban

Kurtarma operasyonlarını izleyen insanlar. Altınşehir adak kurban Kredi Andrea Leoni / Agence France-Presse-Getty Images
Tırtıklı enkaz parçaları bir nehir yatağından keskin açılarla çıkıntı yapan evlerin büyüklüğü ve kısmen destek direkleri tarafından desteklenen yolun büyük parçaları sarkıyordu. Kurtarma işçileri sıkışıp olabilir herkese ulaşmak için bir sürüş yağmurda mücadele ederken sahne, çöküş zarar görmüş otomobil ve kamyon ile mayınları oldu.

Kurtarma sepetleri ile İtfaiye moloz insanları çekmek için kazıklı enkaz üzerine Vinçler tarafından çekildi. Diğer sağlık görevlisi helikopter içine yaralı dolu, ya da enkaz höyükleri arasında dolaşmayı ve insanlar için dinle eğitimli köpekler kendi yolunu seçti.

Yine de diğerleri kurbanlara ulaşmak için beton ve çelik takviye bloklarını kesmek için elektrikli el aletleri kullandılar. Sonuçta, kurtarma çabalarında 240'dan fazla itfaiyeci yer aldı, yetkililer söyledi.

Çok katlı yapılar üzerinde duran adak kurban.Kredi Stefano Rellandini / Reuters Cenova'daki bir eczacı olan edoardo Serra, köprü çöktükten bir saat sonra şehir merkezine geri dönecekti. “Normalde trafiğe bir yön kapattılar ve diğerinde çift dolaşıma izin verdiler.”

Açıklık, 1989'da ölen Riccardo Morandi, tasarlayan mühendis için Morandi Köprüsü olarak bilinir. İmza yapılarının birçoğu gibi, 1967'de açılan köprü betonarme inşa edildi. Yerel haber medyası, bu işin doğası hemen açık olmasa da, onarım altında olduğunu bildirdi.

Genoa mimarı Diego Zoppi,” bugün olduğundan çok daha düşük bir trafik hacmi için tasarlanmış cesur bir yapıydı " dedi. O şehir için önemli bir trafik merkezi olduğu için köprü, dedi, sürekli bakım gerekli, Milan gibi, kuzeydeki büyük şehirlere Karayolları ile Cenova Doğu ve Batı banliyöleri bağlayan.