22 Mart 2019 Cuma

Başakşehir adak kurban

ADDİS ABABA, Etiyopya-Etiyopya Havayolları nasıl altınşehir adak kurban yeni Boeing 737 Max 8 uçmak için pilotlar öğretmek için bir simülatör yüklemek için ilk biri haline birçok taşıyıcıları aştı, ancak mahkum uçuş 302 kaptanı havayolu operasyonlarına yakın insanlara göre, simülatör üzerinde eğitilmiş asla.

Etiyopya Havayolları bilgilerin açıklanmasına izin vermediği için anonimlik koşuluyla konuşan insanlar, taşıyıcının 302 numaralı uçuştan iki ay önce Ocak ayında Max 8 simülatörünün kalktığını ve koştuğunu söyledi.

Boeing, deneyimli 737 pilotun yeni Max 8 için çok az eğitime ihtiyaç duyduğunu, şimdi diğer havayollarındaki düzenleyici yetkililer ve pilotlar tarafından yakından incelenen bir iddiaya ihtiyaç duyduğunu söyledi. Uçaklardan ikisi son beş ayda ölümcül bir şekilde çöktü ve dünyadaki düzenleyiciler geçen hafta tüm Max 8'leri cezalandırdı.

302 Uçuş, 737 dahil olmak üzere 8 bin saat uçuş deneyimi olan Yaren Getachew, pilot farklı bir simülatör geç Eylül ve Ekim ayı başlarında bir kursa aldı, havayolu ile tanıdık bir kişiye göre, 10 Mart'ta kazadan sonra kadar simülatör eğitim turu için son değildi.

Co-pilot olan 302 numaralı Uçuştaki ikinci pilotun bakırköy adak kurban Max 8 simülatöründe eğitim alıp almadığı belli değildi. Havayolu, simülatörü tazeleme kursları için kullandıysa, pilotların her altı ayda bir alması veya sadece yeni pilotları eğitmesi gerektiği açık değildi.

Yine de, Simülatörün Etiyopya havayolları tarafından kullanılması, taşıyıcının dünyadaki sadece Boeing Max jets için bir çalışma simülatörü olmadığı, ancak ilk Max 8 kazasından birkaç ay sonra Lion Air Flight 610'u kullandığı anlamına geliyor.

Uçak güvenli olduğunu Boeing iddialar rağmen, çöküyor Boeing ve Amerikan regülatör, Federal Havacılık İdaresi, Max 8 yeni özellikleri ile başa çıkmak için, özellikle OSA olarak bilinen tezgahları önlemek için otomatik bir sistem nasıl pilotlarını yetiştirmek için yeterli olup olmadığı hakkında sorular yöneltti.

Saat sonra bu yazı yayınlandı, Etiyopya Havayolları Tweet açıklamada zorlu ne açıklandığı gibi “yanlış raporlama” olmadan belirtme ne oldu yanlış.

Açıklamada, Pilotlarının “farkında olduklarını” ve aslan hava kazasını takiben F. A. A. tarafından verilen bir acil durum Direktifine “iyi bilgilendirildiğini” söyledi. Havayolu ayrıca, simülatörünün "MCAS sistem sorunlarını simüle etmek için tasarlanmadığını" söyledi.”

Editörlerin Seçtikleri

Bir Mayo modelinden Trump Megafonuna: ‘Jexodus’nin oluşumu

Geçen Yıl Facebook'u Sildim. Ne Değişti (Yapmadı).

Amerika Birleşik Devletleri'nin baş adaleti olan 'Enigma'
Havayolunun ifadesi kaptanın simülatör eğitimi hakkında bilgi içermiyordu. Bununla birlikte, yaptığı açıklamada, Pilotlarının Boeing tarafından önerilen ve daha önceki bir Boeing 737 modelinden Max 8 jetlerini uçurmaya geçmeden önce F. A. A. başakşehir adak kurban tarafından onaylanan "uçuş eğitimi" ni tamamladığını söyledi.